dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan...

Imorgon är det första advent. Julen närmar sig. Julen kan vara dte jag tycker allra bäst om. Jag fullkomligen älskar den! Allt är så varmt och mysigt och familjärt och mysigt och varmt och sa jag mysigt? Supermysigt menar jag! Jag nämnde ju att jag jobbar i en elbutik. Jag kan säga att igår och idag har det varit fullkomlig hysteri kring ljusstakar och stjärnor och ljusslingor och allt annat stämningshöjande som folk vill pynta sina hus med. Men det är kul, det är det. Man blir bara så fruktansvärt trött när arbetsdagen lider mot sitt slut. Nu ska jag sluta skriva för nu ska jag nog vila lite kanske, sedan ska jag träffa min pijkvän ikväll, annars vet jag inte så mycket som händer.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback