Återförenade




Herregud säger jag bara. Det var det sjukaste jag vart med om. Eller nej det var sjukt när jag lämnade alla. Fast detta var så lyckligt bara. Helt sjukt.

Jag var ju på flygplastsen och mötte upp dem. Och jag var ganska nervös innan liksom. Lite småstissig. Sedan när jag väl hade trixat mig till rätt vänthall så stod jag där och väntade. Jag såg en tjej som om springades till sin pojkvän och så möttes de och bara pussades och kramades och var så himla lyckliga. Gissa vad jag tänkte på då? Mina ögon blev alldeles vattniga och om jag inte hade kämpat för att inte blinka så hade jag fällt några tårar. Fint var det. Tänk att jag sa få vara med om det :) Sedan kom en killes familj. Han var här själv, antagligen au-pair han med. Och det var också himla fint. Jobbigt det med. Gissa vilka jag ser sedan på fel sida om banden man ska gå igenom. Så där backade dem tillbaka :) Då började jag skratta :) Sedan såg jag mamma och Albin lite tydligare. Shit vilken klump i magen jag fick då. Alltså den var ju sjukt posditivt då men samtidigt blev jag ledsen och började gråta. Glädjetårar. Men jag som var så fin och hade på mig min nya kavaj och allt jag skulle ju inte gråta. Så jag torkade tårarna och vinkade på dem. Sedan när de kom närmare så började jag gråta igen och det gjorde mamma med. Så kramade jag henne och Albin jättehårt två ggr om och sedan skulle vi gå och hämta vår hyrbil. Shit asså. Det var stort det där. Och jag ska göra samma sak med pappa och Michael sedan med. Vilka känslouttömningar. Underbara känsla ändå. Tänk när jag är hemma med alla nära och kära igen!

Och Albin, han var ju så stor! Det hände jättemycket med han i vintras och så men nu ade det hänt ännu mer. Nu var han LÄNGRE än mig! (?) Sjukt. Kolla upp på honom. Skumt asså. Och hela han hade blivit grövre liksom. A asså han är ju fortfarande smal som en speta men hans benstomme har blivit så mycket större. Hans ben, nacke, bröstkorg, bål, allt liksom. Det var större. Jag hade så svårt att ta till mig det i början men sedan la de sig :) Och nu har han ju trummor hemma så han hade ju värsta musklerna på armarna. Ja, allt är ju relativt. Men lilla Albin har ju värsta musklerna nu.
W-E-I-R-D!


Kommentarer
Postat av: Michael

Haha Älskling, anar du hur mina tankar går nu? Inför vår återförenelse, det kommer bli så sjukt, och när du beskriver det på ett sånt underbart sätt, med alla känslor och tårar. jag blir alldeles nervös, det pirrar i hela mig. Det är bara positivt tror jag för det visar bara hur mycket jag älskar dig, och hur stort det vi har är för mig. Längtar verkligen till den 1 maj så sjukt mycket. Jag Älskar Dig Jessica

2009-04-11 @ 17:54:14
Postat av: Jessie

Det kommer bli helt tokigt älskling! <3 Jag blir alldeles vimsig i huvudet nrä jag tänker på det ! :)

2009-04-11 @ 18:03:21
URL: http://karinjessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback