Vår skönhet..?

Nej nej. Men vi valde bilen vi såg bäst ut genom. Vi kunde välja mellan denna modellen, en Toyota Corolla och en annan liten fjösbil. Så det blev denna fula grejen.

Hahah så himla kul, jag fick hjärnsläpp nu och kom inte på vad det var för typ av bil vi har. Så jag gick in och sökte på google på "ful bil". Hyfsat nice att jag hittade den! HAHAHA

En Chrysler PT Cruiser. Så hör ser bruttan ut;



Sån där go färg osm bara smälter in också. Men faktum var att vi kunde välja på den och en likadan silvrig tror jag det var. Denna är ju sjukt mycket bättre. Så lätt att hitta på parkeringarna bland 711 silvriga bilar, 478 svarta, 98 röda, 32 vita och en och annan mörkblå.

Det var det med det. Mer inlägg blir det kanske ikväll med lite bilderr och text om vad vi har haft för oss under denna veckan som faktiskt redan har gått idag. Skumt va tiden går fort när man har roligt och fullt upp. Underrbart! Snart hemgång <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback