You're my inspiration honey!

Hjärtat jag Älskar dig så. Det räcker inte att säga så. Det är bara rätt. Men jag måste få visa dig. När vi ses. Tack och lov är det snart!

Idag, den 15e April är det 183dagar sedan vi blev tillsammans. Ett halvår. Ett halvt år med dig! Det har varit helt underbart! Jag blir helt stum. Det är overkligt, att Jag, Jessica Andersson får vara ihop med Dig, Michael Mattsson..! Jag är så lycklig för det. Jag vet att jag inte ens vart hemma hälften av tiden som vi varit tillsammans men jag lovar att nästa halvår ska jag hålla mig hemma :) Och sedan nästa igen, och nästa, och nästa och nästa och nästa och nästa...i all evighet.

Jag bara älskar dig så! Vill alltid vara med dig! Du betyder så mycket för mig! Trodde inte det var möjligt att känna såhär. Blir tokig av att inte ha dig nära. Och nu när det är så snart till jag kommer hem med, det är bara ännu mer olidligt nästan. Nej, det är det ju faktiskt inte. Men klockan liksom drar sig sådär retligt bara för att det ska bli de segaste två veckorna någonsin.

Jessica hjärta Michael







MYS! Jag saknar dig så! Om trehundrasjuttiosju timmar kan jag ligga så med dig igen. Oj vad jag längtar! Blir helt knäpp!

Kommentarer
Postat av: Michael

Hur ska jag någonsin kunna matcha det där? :S

Vad gör jag för att förtjäna dig min skatt? <3

Älskar Dig

2009-04-16 @ 10:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback