5852.37km bort

...från min Älskling :( Jag saknar honom något så fruktansvärt mycket! Förstår inte hur jag skall klara mig utan honom så länge till... Jag får iaf prata med honom varje dag på Skype och det underlättar ändå lite. Han hjälper mig igenom alla dagar här och han gör sitt bästa varje dag för att förklara för mig hur mycket han tycker om mig, (Underbar!). Jag förtjänar nog inte honom egentligen men jag är bara så lycklig över att han är min! Kommer aldrig släppa taget om honom och det vet  han och skulle aldrig acceptera heller :) Du är bäst älskling! <3




Kommentarer
Postat av: Pojkvän <3

Du förstår att jag Älskar Dig Jessie va ?

Du är mitt allt och du gör mig lycklig varje dag. Längtar bara så himla mycket tills vi ses och får uppleva alla underbara stunder tillsammans igen <3

Du är underbar, och säg inte att du inte förtjänar mig, för jag vore ingenting utan dig hjärtat ! Det är jag som inte förtjänar att ha en sån fin flickvän, du är helt unik och jag Älskar Dig mer än nånting annat !

2009-02-04 @ 13:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback