And then...

Efter vår lilla tidsresa bakåt i tiden fortsatte vi ut mot Long Island. De droppade av mig på Huntington Station så jag kunde ta mig in till Svenska Kyrkan som jag skulle vara på klockan två. Det var lite häftigt att bara bli avsläppt så där varken jag eller dem vart förut och sedan bara klara sig. Det var ju givetvis inga problemför mig ;) Så jag pkte tåget till Penn Station, alltså inte Grand Central Station utan den andra stora på Manhattan. Den ligger mycket längre ner, på 32-33 gatan och jag skulle upp till 48e där kyrkan ligger. Och jag skulel dessutom till 5e avenyn. Jag tror jag kom upp på 8e :) Och jag hade bara tjugo minuter på mig. Jag blev lite sen men jag hade tur att de inte gått ännu. Det var bara två tjejer och Micke, han som höll i det, så mötte vi upp två tjejer till på plats sedan. Jag hade aldrig sett någon av dessa tjejerna förut. Men idag så skulel vi ju till Metropolitan Museum of Art så det var kanske inte så konstigt att det inte var samma pådrag som annars ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback