Fredageftermiddagsmanhattantur

I fredags åkte jag in en sväng faktiskt. Jag hade ett par affärer som några andra hade tipsat mig om.  Blandannat Rainbow, Forever 21 och Aerorcombie and Fitch. Så i och med att jag tog mig till dem affärerna såg jag nya områden och det är alltid kul :) Köpte inte någonting överhuvudtaget. Lite tråkigt men plånboken stormtrivdes! Jag kom hem igen vid halv sex ungefär. Då blev det middagsmat och sedan lite prat med Michael. Därefter underhöll Gossip Girl mig resten av kvällen :) Det är otroligt häftigt att se på det när man är här. De bor ju i rikemansområdena på Upper East och där ä jag ju inet så ofta men det är så mycket de pratar om ändå och som man ser i miljöerna där de är, ställen som jag har varit på flera ggr nu. Det är sjukt häftigt och blir väldigt kul att se på  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback