Grattis Älskling mfl! :)

I och med vinst i söndags mot Kållered med 4-3 så vann Hanhals serien! Grattis! :) Helt underbart. Nu återstår ett himlans långt kval för att de ska lyckas ta sig upp i Division 1 bara... Jag hade så gärna velat vara där och se matchen och sedan få dela glädjen med Michael och se honom glad:) Får hoppas det går bra för dem i kvalet nu bara. Det verkar vara en hel massa matcher. Nu först möter de Alvesta imorgon. Bäst av tre matcher. Jag håller tummarna!

Såhär skrev Michael på sin blogg efter seriesegern:

"Segrare av Div. 2 blev alltså vi, Hanhals IF, gött det =) Med bossen Wernersson i omklädningsrummet bjöds det på blomma i form av en ros, sprutande champagne och allsång av spelarna. All skit under matchens gång hade förvandlats till en stor skara fullt av glädje. I och med seriesegern får man möta 4:an från en annan Div. 2-serie, alltså Alvesta. Man får dessutom fördel med hemmamatcher i första kvalmatchen men också senare om man skulle gå vidare i kvalet. "
http://www.michaelmattsson.blogg.se/


Det är min pojkvän det minsann! :) Stolt! Glad!
GRATTIS HANHALS och lycka till nu!
Jag i Frölunda


Kommentarer
Postat av: Micke

Tack Älskling <3 Kort sagt är du helt underbar! Du får kolla på lite fler matcher nästa säsong ;)

2009-02-18 @ 09:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback