Idag

Idag har jag jobbat igen för första gången på fem dagar. Det var skönt med fyra dagars ledighet. Det var tack vare Presidents Day som var igår. Thomas var ledig och därför blev ju jag med det. Jag saknade riktigt Alma :) ...men dte tog inte lång tid för henne att ändra på... Nej jag skojade bara :) Hon är jättego! Verkligen!

Det var tungt att gå upp idag dock, det erkänner jag. Vi hade våra rutiner som vanligt och sedan efter lite mat vid 12-tiden gick jag och Alma ut. Vi skulle till parken och så skulle jag till posten också och fråga vart dem slarvat bort mitt paket till Michael. Men vi hade inte hunnit mer än ut till Avenyn så sov Alma. Så jag gck till posten och sedan gick jag ner mot vattnet. Hade aldrig vart där förut men det var jättefint! Fanns en park också där nere som jag kollade in. Riktigt fin! I hamnen vandrade jag runt länge. Det var underbart väder idag, friskt och jätteklart, inte ett moln så långt ögat kunde nå. Sol och underbart! What a wonderful world sjunger han i öronen på mig nu med. Passande!







Ser inte detta ut som ett kort tagit vid medelhavet? Kolla in färgen på himlen! :) Snyggt jag fick in flaggan där med ;)



Sedan vaknade Alma så vi gick till parken lite innan vi gick hem och mötte K & S






Tränat ikväll. Jätteskön magträning gjorde jag men tränade även resten av överkroppen. Magen kommer jag väl få lida för imorgon. Gott! :) Nattinatti och Godmorgon Sverige, nu ska jag ringa pappa och säga godmorgon sedan kryper jag till kojs. Puss /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback