Lördag morgon

Hej där! Nu är klockan tio i tio här. Vi ska till New Jersey idag. Ska åka om typ 40min så jag ska precis gå och göra mig iordning nu.

Det är skönt att denna jobbveckan är klar nu. Det har varit riktigt kämpigt. Alma har vart helt sjövild och tyken och kaxig och allmänt motsträvig hela veckan. Hon är ju som alla andra treåringar annars men denna veckan har hon vart helt omöjlig. Både Thomas och Kartarina har riktigt fått ta i med hårdhandskarna. Jag vet inte vad som flugit i henne. Men men, vi håller fortfarande uppe hoppet om nästa vecka! :) I onsdags passade jag båda tjejerna tills föräldrarna kom hem vid 11-tiden. Alma var en riktig bråkstake då också men hon var väl bara helt sjukt övertrött så tillslut somnade hon i min famn vid 7-tiden. Tack och lov. Båda tjejern låg och sussade så gott när de kom hem iaf. Hela och rena. Mission completed!

Nu ska jag kila och göra mig iordning. Jag ska rapportera om dagen ikväll.

Puss /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback