Sunday

I söndags var jag på yoga först. Sedan kom jag hem och så drog de andra här i huset iväg till handling och några bilaffärer. Ensam hemma! :) Yey... Så jag hoppade i duschen och gjorde mig iordning för Manhattan. Jag väntade på att Michael och Michael skulle komma hem från matchen så jag kunde få prata med dem innan jag åkte in. Alltså Michael min pojkvän hade spelat match och min pappa Michael hade vart och kollat. 

Först hem var Michael. Haha lite lurigt där. Michael min pojkvän alltså :) Han hade skickat ett sms till mig efter matchen och berättat att de vann med 7-1. Härligt. Go Hanhals! Så jag pratade lite med honom om matchen och dittan och dattan. Sedan ringde pappa som hunnit hem. Fick höra exakt samma version av båda. Haha. Sedan säger pappa något som jag reagerar på. Han förklarar hur Michaels mål såg ut. Jag ba va? Han la ju inte mål! Sedan gick allt upp för mig. Det hade han ju tom skrivit till mig. Det hade bara inet gått in. Sedan fick pappa bara prata lite till för då ville jag ju tillbaka till Michael :) Så glad blev jag. Riktigt kul faktiskt. Konstigt att det liksom inte gått in riktigt innan :) Sedan gick jag runt och var jättestolt hela dagen! Nu leder de serien också.

Tog tåget 3.12 till Manhattan. Gick runt vid Times Square och kollade i affärer. Köpte ett nytt headset eftersom jag lyckades göra sönder det gamla på en månad. Oops... Köpte en go tröja också på Billabong, för det r ganska kallt här på morgonen tycker jag och då har jag inet haft med mig någon dragkedjetröja. Men nu har jag alltså en då. Gött är det. Dålig ursäkt att få shoppa också :D Haha

När jag gick runt där inne stötte jag faktiskt på lite folk som jag känner? Kors i taket, jag menar hur stor är den chansen? Manhattan är ooooootroligt stort och jag känner väl max fem pers. Men det lyckades iaf, jag träffade Stephanie, Erik och Magnus, sedan var en tjej som heter Sara och en kille som heter Michael med också. De två hade jag aldrig träffat förut. Nu var väl klockan halv sju eller något kanske och de frågade om jag skulle med på bio. Så jag hängde med :) Vi såg på Defiance. Den handlade om en grupp judar under Andra Världskriget. Trodde aldrig jag skulle tycka den var bra, för det är verkligen inte min typ av film, men det gjorde jag faktiskt. Mycket bra! Undrar just hur lång tid det tar innan den kommer till Sverige..? ;)

Hemma vid 1-tiden. Helt slut. Sov gott.

Sara frågade förresten om jag ville med ett gäng tjejer ut på lördag, Alla Hjärtans Dag. Självklart! Hoppas det blir av. Just att det är på Alla Hjärtans Dag är väl inte toppen men att jag får chansen att gå ut på Manhattan och det är ju toppen. Den chansen måste tas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback