Thursday

Världens stormigaste dag. Det har varit en tornado i Oklahoma och de trodde att det var efterslängarna av den som gick förbi här igår. Helt sjukt vad det blåste alltså. Vi gick till skolans lekplats iaf så de fick lekt av sig lite, jag med för den delen :) Sitta still är inget alternativ.

På morgonen vaknade jag av att mina fönster skallrade av vinden. Och dessa husen är ju riktiga fuskbyggen. Uppbyggda av spånplattor. Lite mer vind och det hade blåst sönder kändes det som :) Huset riktigt svajade ibland. När jag gick och tränade på kvällen låg det stora grenar längs med vägen. Grenar med en diameter på kanske 1dm. Sjukt ändå. Världens konstigaste väder denna veckan.

Vid tre på em kom det hit en mamma som K känner via Svenska Mammor. Hon hade med sig två av sina barn, så det var en s.k. playdate.

När ja först hejade på mamman trodde jag att det var deras barnflicka jag hejade på. Mamman var ju så fruktansvärt liten och såg ganska ung ut med. För att ha tre barn iaf.
Det slutade iaf med att en av tjejerna spydde i mammans hand och sedan bajsade ner sig. Myspys. När de hade åkt startade K givetvis en storstädning för att bli av med ev. magsjukebakterier.

Tränade på kvällen. Underkropp. Sjukt jobbigt, träningsvärk idag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du får det att låta så dramatiskt :D Spydde och bajsade på sig, var glad för att du inte har dem problemen <3 Tänker på dig // Kram Micke

2009-02-13 @ 16:34:44
Postat av: Jessie

Tro mig, det var Dramatiskt!

2009-02-13 @ 16:38:18
URL: http://karinjessicamaria.blogg.se/
Postat av: Jessie

Tro mig, det var Dramatiskt!

2009-02-13 @ 16:38:26
URL: http://karinjessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback