Tisdag

Nu är klockan kvart i tio här. Jag gick faktiskt till gymmet igår, tro det eller ej. Sprang lite först och sedan tränade jag överkropp. Ja har varit där idag också. Sprang och sedan tränade jagben och lite mage. Jag har träningvärk från igår och känner redan av benen från idag :) Underbart skönt. Älskar den känslan. Så är man riktigt slut i kroppen. Gött är det! Nu har jag precsi sett klart filmen I think I live my wife. Den var helt okej, inte jättebra, nej bra bara. Ingen jag skulle rekommendera... Idag har snön dragit in över Greenwich igen. Snöstorm kallar dem det. Jag vet inte det... Inte i Sverige iaf. Där hade vi bara sagt att det snöar. Sonjas skola slutade två timmar tidigare idag bara för att det hade börjat snöa och om det fortsätter såhär så har hon väl ingen skola alls imorgon kan jag tänka mig... Hon kan ju aldrig bärja på utsatt tid iaf. Det gjorde hon inte efter förra "stormen"...

Imorgon kväll skall Katarina och Thomas til New Jersey på något konstjippo. Det var tydligen fem svenskor som skulle ställa ut där (inte Katarina dock) så hon vill visa upp sig lite med sina smycket och försöka få in en fot. Givetvis vill hon inte göra det själv utan skall ha Thomas med sig. De ska iaf vara där vid 7 någongång så jag får väl se om jag kan gå och träna redan vid tre.

Nu ska jag gå och lägga mig tror jag, bara gå och borsta tänderna och sminka av mig först. På lördag ska jag föresten med Thomas och Katarina och tjejerna till New Jersey på... nu kommer jag inet ens ihåg varför vi skulle dit. Aja. Ska bli kul att se New Jersey iaf!

Sleep tight! /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback