Tjenis

Det är så kul att skriva så för jag vet vad alla kommer att tänka på då :) Haha a, eller iaf jag...

Idag är det lördag, en ny dag med nya möjligheter.

Mcihael har spelat match idag. Den andra matchen mot Alvesta. De vann ju i onsdags med 4-3 efter straffar..! :) Om de skulle vinna idag också så har de slagit ut Alvesta. Och guess what? ..Det gjorde dem! :) De vann med 3-1 idag! Jag har inte pratat med Michael ännu så jag har inga fakta om matchen men mamma, pappa och Albin var och kollad epå matchen så jag pratade med mamma som sa att de vunnit :) GRATTIS!

Mamma har träffat Michaels föräldrar en gång innan, när hon bara körde förbi och lämnade in lite grejer till Michael. Men pappa och Albin hade aldrig träffat dem så mamma presenterade dem. Kul! :) Anders var där också, Michaels storebror så min familj fick hälsat på honom också. Det var också kul :) Det betyder väldigt mycket för mig att dem har träffats och så. Får hoppas de kommer bra överrens, för de ska få se mycket av varandra i framtiden! ;)

Nu fick jag ett sms från Michael, dem ska ut och äta pizza med laget och sedan utgång ikväll. Undrar just om han kommer hem lite emellan och gör sig iordning? Jag vill väldigt gärna prata med honom :)

Ikväll ska jag nog ut för första gången iaf. Det är ett gäng tjejer från Manhattan och Irvington som ska ut med promoters. Ingen av dem är över 21. Och sedan ska de killarna med som jag känner så det är där jag kommer in i bilden :) Så dit sk vi nog ikväll. Hoppas allt går bra iaf, det värsta som kan hända är ju att man får driva runt på Manhattan och hitta på något annat mitt i natten, det lär ju inte vara jättesvårt... ;)

Igår kväll trodde jag att jag bara skulle vara hemma. Och klockan var väl typ halv 8 så ringde min telefon. Då var det Magnus från Larchmont och Michael från Irvington som skulle gå på bio och typ ut och käka i White Plains så de ringde runt för att ragga folk. Jag tyckte det var kul, det är väl klart man ska hänga på liksom. Men det visade sig att det bara var jag som hade kunnat, de andra hade antingen andra planer eller så jobbade de fortfarande.  Så jag tog tåget till Larchmont (knappt 20min) och blev upplockad där av Magnus. Sedan åkte vi och hämtade Michael också och åkte till bion. Både Magnus och Michael (haha det är så skumt att skriva så för min pappa heter Michael och min farbror heter Magnus :) ) hade världens hus typ. Riktigt amerikanskt. Jag var inne i Michaels hus och det var sjukt asså :)

Vi bestämde oss för att se Friday the 13th. Kan nu inte förstå varför :) Jag hade kunnat säga att det var en riktigt gripande handling och att dte inte var alls äckligt, utan mer skön skräck. Inte sådär att dem laddar upp inför varje mord och så blir man så skraj så man skriker och kan inte sitta still i stolen... Men så var alltså inte fallet, den var något så fruktansvärt äcklig så jag har aldrig sett på maken. Den hade givetvis samma handling som alla andra sådana här serier men det är ju lika äckligt ändå. Ni vet, ett gäng ungdomar ute i skogen i en stuga och ska ha det ball typ och så kommer det något psyko som bor i skogen och är helt tokig och bara dödar alla. Men det spelar ingen roll, det är ju så himla äckligt ändå :S Haha jag skrek nog värst i hela salongen och när jag blev rädd så riktigt satte jag mig upp upprätt och tog mig för huvudet! Tur att de är så livade på biograferna här i USA. De applåderar, skrattar jättemycket och skriker och har sig :) Lite mer upplevelse så :) Men då verkar ju inte jag lika weird iaf :) Hihi. Ingen film att se om man har dåligt hjärta iaf. Eller det kanske bara är jag som är så skraj för sånt. Haha! :)


jasonJason, the one and only..! Eiugh, ingen jag velat möta i en mörk gränd :)

Undrar just när filmen kommer till Sverige? ;)

Det är upplagt för en uppföljare också. Gissa om jag INTE ska se den eller? Haha fast om jag känner mig själv så kommer det bli att jag ser den iaf. Det är precis som med alla SAW-filmer. Jag har sett alla fyra tror jag men jag förstår inte riktigt varför. Det måste vara något som lockar mig i skräckfilmerna, haha :)

Förresten så skrev mamma till mig på msn förut att Michael polerade isen en gång och täckte ett mål. Och så sedan när jag pratade med pappa så berättade han att hon hade sagt:
 -Gör det inte ont att få bollen på sig? :)
 Haha! :) Hon är bra söt iaf.

Ni förstår inte hur jobbigt det är att höra mamma och pappa sitta och lovorda honom och så sitter jag här och bara så jättegärna vill se honom..! :D Sjukt jobbigt är det!

Vi får hoppas att han kommer in så jag iaf får prata med honom på Skype innan han ska ut ikväll!

Mamma och pappa ska förövrigt kolla på nästa match på onsdag med :) Tänk om jag hade fått sitta där med mamma och pappa och Albin. Kul hade det vart!

Kommentarer
Postat av: Bodil Malmsten

Kan du gissa när en fredag den 13:e film släpps i sverige? en hyffsad gissning är väl faktiskt fredag den 13:e ;)

2009-02-22 @ 08:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback