TRETTON PLUSGRADER!

Imorse var det 12.1 och det har bara stigit. Nu är klockan halv tio och det är 13grader ute. Hur undrbart är inte det då?

Imorse hade jag ställt klockan på 07.15 så jag skulle gå upp och prata med Michael och säga lycka till innan han hann sticka iväg på match. Det är bara att åka och kolla, klockan fem i nya ishallan i kba :)

Nu ska jag faktiskt gå och träna yoga. Jag har aldrig gjort det men har faktiskt varit sugen flera ggr. Förr trodde jag bara att dte var något trams men jag har förstått att det tydligen ska vara väldigt jobbigt och mycket statisk träning.
Det var när jag var inne i en sportbutik här på aveny i Greenwich som de frågade om jag provat på det? Nej sa jag ju då, aldrig. Då berättade hon att de hade sådana här yogaklasser varje söndag 10-11. Det är tydligen helt gratis och det är olika tränare som undervisar. Ska bl riktigt kul att sticka dit och kika vad det är nu.

Men nu måste jag faktiskt gå. Ska se om jag åker in till Manhattan i eftermiddag eller hur jag gör. Vi hörs sedan iaf! Puss /J

JIPPIE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback