Valentines Day

I lördags var det Valentines Day och jag satt här. Själv. Utan nära och kära. Framförallt utan Michael. Tråkigt! Jag straffade mig själv genom att bara sitta inne hela dagen och längta :) Haha nej nu ska jag inte låta så tråkig men dte var faktiskt jobbigare än jag hade trott. Jag menar det är ju bara en lördag som alla andra. Men med all denna ståhej som det är här i USA så är det svårt att låtsas som ingenting. Alla Hjärtans Dag för mig infaller iaf när jag kommit hem igen ;) Jag fick pratat jättemycket med Michael denna dagen oaf så dte var jätteskönt.

Jag har skickat hem brevb till mina nära och kära som de fick tidigare i veckan men på baksidan hade jag skrivit " Do not open 'til February 14th". Det var ju trots allt en Alla Hjärtans Dag-hälsning så de får faktiskt hålla sig :) Jag tror dock inte breven har gått fram till två av de jag skickade till ännu. Eller så har de bara inte sagt något :)

De jag har hört ifrån har iaf verkat glada :) Alltid härligt. Det är väldigt kul att både skicka och få brev och framförallt när man är åtskiljda för så lång tid nu så är det mysigt.

På själva dagen kom det ett litet kort till mig i brevlådan också. Från Michael! Det var helt underbart! Jag är bara så kär!
<3 Upp över öronen förälskad :) Härligt är det! Tack så mycket för brevet hjärtat, jag blev bara så glad! :)

Det är en sådan skön känsla att ändå veta att han har haft det här och gjort det alldeles nyss till mig. Och liksom tänkt på mig när han skrivit och allting. Det är bara för bra. Kan inte kolla på det nog med gånger.

Och på tal om det förresten så skickade jag hem ett paket till Michael för över en månad sedan nu. Meningen var att han skulle fått det till vår 3-månadersdag men det misslyckades ju. Han har inet fått det ännu och vi hade fyra månader igår, 15/2. 

Puss! Hoppas alla hade en jättemysig lördag!   /J 






Detta hjärtat monterade de upp på Times Square inför February 14th

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback