Varför ska det alltid hända mig?

Det spelar ingen roll om det handlar om skolarbete eller milslånga sms, det försvinner 9 av 10ggr för mig känns det som. Ni vet känslan när man har skrivit något jättelångt och när man verkligen är nöjd med det så bara händer något högst olämpligt då allt bara försvinner. I tisdags hade jag skrivit ett jättelångt inlägg hit till bloggen så gick jag och tränade och tänkte jag skulle fortsätta sedan. Tji fick jag. När jag kom hem hade jag loggats ut, otroligt märkligt, men så var det och allt var borta... Jag hade Ctrl-C:at det men det hade givetvis också försvunnit i och med utlogningen. Jag måste vara försiktigare. Elektroniken är bra, när den fungerar som den ska. Men man kan inte lita på den, det har ja lärt mig minsann. Nu har ja varit jättedålig med bloggandet bara för det. Ingen motivation efter att det försvann... (Dålig ursäkt!)

Kommentarer
Postat av: Pojkvän <3

Roligt när du berättade allt igår älskling. Tyvärr är du sådär underbart söt klantig, men det är du liksom:D Minns du i höstas när jag skulle sova hos dig och du välte ut kannan med saft när vi gjorde kvällsmackorna? Det är baa du liksom och jag Älskar Dig för det:D Fast jag tycker synd om dig och förstår att det var jobbigt och segt att allt försvann. Tänker på Dig Jessie.. Kram // Micke <3

2009-02-13 @ 11:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback