Ändade planer

Jag skulle ju gå och träna idag, kollade vad det kostade och så igår. Men så fick jag höra att de hade ett till gym lite närmre avenyn så jag tänkte att jag skulle kolla vad det kostade först. Så jag gick dit och det visade sig att det var ett likadant gym, alltså samma firma om man säger så. De hade ett större gym på detta stället och spinningpass och det andra, lite mindre stället hade ett mindre gym men flera passi veckan. Men det kostade ju lika mycket och så och jag kan få gå på båda ställena med samma medlemsskap så det var inga problem så sett. Men så hade jag så ont i huvudet idag, har haft det hela dagen så jag besämde mig för att inte träna idag utan satt och pratade med min Michael till shan skulle gå och lägga sig istället :) Mysigt värre. Men iaf, jag bestämde mig för att köra ett träningskort där och börja träna där så jag gick och tog ut pengar och tänkte gå dit antingen imorgon kväll eller i helgen.
MEN.. Det visade sig för några dagar sedan att min gamla brevkompis som jag träffade på Cypern när jag var typ tio år, hon är Au-pair norr om Baltimore. De har ju kontakter via sina au-pairförmedlingar så jag har pumpat henne på lite information om allt möjligt men sedan gav hon mig en mailadress till en som hon kände som jobbar som au-pair här i Greenwich. Har kontakt med henne nu vis msn och hon sa att hon tränar på YMCA, det är ett annat ställe som har lite av det mesta verkar det som, jag har hört talas om det innan men har hört att det skulle vara så dyrt. Men hon betalade i alla fall bara 40 i månaden plus medlemsskap gissar jag på. Det här andra, New York SportsCenter kostade 79 i månaden plus medlemsskap på 20, men det betalar man ju bara en gång. Så får väl leta upp detta YMCA imorgon kväll istället och börja träna där :) De ska ha simhall och även gym och pass då. De har också dagis har jag hört. :) Mn dte får jag kolla upp i helgen. Denna tjejen, Anna heter hon bodde lite längre bort från avenyn, 10-15 minuter. Ska försöka få lite bättre kontakt med henne, de skulle ut på lördag, några 21åringar och hon, men hon hade falskleg. Och imorgon frågad ehon om vi skulle ses en stund på dagen för hon var ledig. Men imorgon jobbar ju jag och jag ska dessutom hämta Sonja från skolan för Katarina ska med Alma till en annan svensk mamma som hon har fått kontakt med här i trakten som också hade ett treårigt barn. Kommer dock inte ihåg vilket kön det var, tjej tippar jag på. Lite skumt, det visade sig att denna mamman bor också på tjörn, precis som familjen här gör. Världen är allt bra liten ibland...

                         Sounds good to me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback