I onsdags...

I onsdags var det en lång dag. Jag gick upp 7am som vanligt och käkade frukost mm. Hade Alma hela dagen fram tills 2.30pm när Katarina och Alma skulle åka in till Svenska Kyrkan för att Alma skulle få leka med andra barn. Direkt när de hade stuckit gick jag för att hämta Sonja från skolan. Sedan kom vi hem, hon gjorde sina läxor och jag hjälpte till och rättade. Sedan käkade vi lite och pysslade och spelade spel. (Den Försvunna Diamanten och så lärde jag henne att fuska på Sims...) När klockan var ungefär 7.50pm kom Katarina och Alma hem igen. Ett arbetspass på sisådär 12h, 50min. Hyfsat... Hyfsat trött var jag också kan jag säga... Slut med punkter nu... Katarina tyckte väl att det hade vart sådär, och tack och lov för det, hoppas hon inte fortsätter, de onsdagarna orkar jag inte med i fortsättningen. Till råga på allt så var Katarina på fjärde våningen senare och pratade med Thomas i telefon och Alma var jätteledsen på nedervåningen så då sprang jag ner och tog hand om henne. Lite jobb till. det är sjukt att jag inte får lite i lön iaf. Tycker jag faktiskt att jag är värd. Men jag får nöja mig med mat och husrum. Nog om det. Slitsam dag iaf, somnade riktigt gott.

Kommentarer
Postat av: Cecilia (zizzi)

Fusket var tack vare mig:D

2009-01-26 @ 15:22:57
URL: http://cookai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback