My weekend

Denna helgen har det hänt mycket. Besök av amerikanare, bio på Manhattan, nya kontakter, heldag på Manhattan, nya saker sedda mm mm.
Men nu är klockan fem över halv elva här och det är idag jag har upplevt "heldag på Manhattan" och "nya saker sedda" så jag får skriva om detta imorgon. Det är förresten då mitt nya liv börjar. Det bestämde jag i fredags. Inget godis och mycket träning. Ska skriva in mig på YMCA imorgon. Jag har äntligen lyckats betämma mig nu.
Ganska roligt, i fredags var jag inne på CVS Pharmacy här i Greenwich. det är som ett apotek fast det är nästan mer en allt-i-allo-butik. De har det mesta du kan behöva, allt från smink och gosedjur till batterier och livsmedel. Självklart har dem en liten hörna med apotek också. Framförallt så har dem öppet dygnet runt.
Iaf, när jag var inne där i fredags och skulle köpa lite godis jag ville ha sådär på kvällen, så bestämde jag mig för att mitt nya liv ska börja som imorgon då, måndag. S ag gick och köpte mig en träningstidning för kvinnor för att få lite motivation. Som fredagsgodis hittade jag till min stora förtjusning Riesen och så köpte jag en cola med. Jag kan just undra vad expediten trodde om mig när jag köpte den kombinaionen... I tidningen finns det lite träningstips och bilder på massa trimade tejer så den fungerar bra för motivaionen. Det är så segt att inte träna så ska bli underbart. Jag ska ta före- och efterbilder. Och så får jag försöka väg mig morgon också. Ska bli spännande att se hur detta utvecklar sig. Jag har ju iaf lovat mig själv att komma hem i topptrim till beach -09 säsongen! :) Nu måste jag lägga mig, vi hörs imorgon! /J



                  MITT IDEAL!

                 



                

 Haha nej då, men en kropp som Jessica Alba's hade ju inte vart fel.
Jag bör ju klara det, vi har ju trots allt något gemensamt...  Det ska nog inte vara så svårt. 
Okej en utmaning, när jag har tränat klart och det är dags för
beach -09 säsongen så ska jag ta ett liknande kort på mig!
Utan retuscheringar dock. 
Det gissar jag att det finns ett par på hennes bild... 
Upp till bevis nu vad jag kan åstadkomma!


                 


Kommentarer
Postat av: Cecilia (zizzi)

Mål är alltid bra:D

2009-01-26 @ 15:26:53
URL: http://cookai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback