Sunday 01/18/09

I fredags blev det inget YMCA av, det hände så mycket annat, har planer på att dra dit imorgon istället och även börja träna då.
Igår var vi i Portchester och köpte en Dremel som Katarina skulle ha till sitt jobb. Vi var i en sådan där stor hemmafixaraffär, exempelvis Beijer hemma. Sedan åkte vi till en annan affär som heter Michaels -Where Creativity Happens. Ganska kul :) Där skulle de hämta tavlor som de haft på inramning och under tiden kollade jag och flickorna runt. Det var en riktigt stor affär med lite av allt och lite till. Massa pyssel fanns det också så de var rena himmelriket för mig :) Portchester ligger precis över gränsen till New York City. Och Greenwich ligger precis över gränsen till Conneticut så det är väldigt nära.
Sedan på kvällen blev det mat och så pratade jag mycket med Michael, fick även pratat lite med mamma och Albin. Givetvis skulle Thomas stå i bakgrunden och slänga in massa dumma kommentarer och dte blir jag bara förbannad på. Jag har verkligen inte tänkt på honom någonting, så skönt att vara ifrån. Nu är dte Thomas där hemma som jag pratar om alltså, mammas man och inte Thomas här i huset. Iofs har Thomas här i huset många drag som påminner om Thomas men han klarar sig ändå mycket bättre. Tack och lov!¨
Nu har jag duschat och gjort mig iordning och ska strax ta tåget in till Manhattan. Ska ju träffa den här mötesgruppen för Svenska Kyrkan idag och så ska vi gå till Bryant Park och åka skridskor. Det har snöat hela förmiddagen så allt är jättevitt här utanför, kan bli riktigt mysigt att åka skridskor i det. Här kan ni gå in och titta hur det ser ut: http://www.bryantpark.org/amenities/thepond.php
Nu ska jag gå och äta lite mat och sedan bege mig till stationen. Vi hörs ikväll igen om hur jag har haft det.     Puss! /J



Kommentarer
Postat av: Cecilia (zizzi)

Väntar spänt på fler inlägg:D

2009-01-21 @ 13:52:44
URL: http://cookai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback