What happened on Sunday?

I söndags följde jag med familjen Hemnriksson på en liten tillställning som de skulle på i Scarsdale, en halvtimmes bilresa härifrån. Det var Thomas chef på Skanska som hade bjudit in några svenska familjer varav någon i familjen jobbade för honom. De hade en s.k. Julgransplundring. Vi kom dit och hälsade på alla och så. Jag fick ju presentera mig men nästan alla andra kände varandra sedan innan. Det bjöds på plockmat och förutom det så var väl huvudaktiviteten mingel. När ockan började närma sig fem så dansade barnen med ett urval föräldrar de sista stegen runt granen och sedan var det total plundring. Därefter var det hemgång och skype. Skype, skype, skype. Älskar det (L) Börjar ju bli lättare än vad det var i början nu och detta hjälper mycket. Här ser man vilka jag bor hos lite sådär smått otydligt och bakifrån :) Även värdparet finns med.

Kommentarer
Postat av: cecilia

Haha fint du har skrivit ut namnen då dom gumman:D

2009-01-16 @ 10:03:57
URL: http://cookai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback