2 månader

I tisdags hade jag varit här i 2 månader. Det känns helt sjukt och ofattbart bara! Men skönt att det har gått så mycket tid :) Att jag verkligen klarar det.

Ja, egentligen hade jag varit här i 8v i tisdags och imorgon på fredag är det exalt två månader för det är den 6e imon.

I vilket fall så är jag glad åt detta :)

Mamma, Albin och "bihanget som ingen gillar" ska komma hit över påsk och det är jag glad över. Det delar upp min resa så bra. De har bokat flyg hit den 4e april och hemresa den 15e april. Så för alla som är dåliga på subtraktion så blir det 11 dagar. Mer om detta längre fram. Bara en månad kvar nu iaf! Skönt skönt SKÖNT! Jag önskar att pappa och M skulle följt med bara, det hade vart toppen. Ta bort T och skicka hit M n' M istället :D

Kommentarer
Postat av: Fredrik

din familj läser inte den här bloggen va?

2009-03-06 @ 18:13:00
URL: http://blogg.fredrikbengtsson.se
Postat av: Micke

Jessie jag vill inget annat än att komma till dig!

Och nee hoppas inte T sitter och läser allt iaf <3

2009-03-06 @ 18:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback