Efterlängtade bilder

Haha, I wish! Den enda som längtat efter att få se dem är jag :D De som följer här är några från utekvällen. Kvalitén på dem sugen men ha så kul iaf.

Jag innan jag stack hemifrån :) Suddigt och blurrigt värre.
Man ser lite iaf och kan ana om man har lite fantasi.
Nej så farligt är det ju inte. Det ser lite ball ut...




På förfesten i SOHO. Två tjejer jag inte träffat förut.
Och så var det ju det där med att ta i hand med folk
och sedan komma ihåg vad de heter också...




Fortfarande förfest. Mörkhårig tjej till höger har jag sett på bio med innan.
Hon heter Tina och bor i Larchmont. Magnus med sin fula basker i mitten.
Jag tror han sover med den också. Aldrig sett honom utan den iaf.
Tycker ni den är vacker kanske? Förlåt isf.

Tjejen till höger är norska. I början kallades hon bara "norskan" inne i
mitt huvud men när det var dags för hemgång för min del kallade jag
henne "den galna norskan" istället. Hon blev helvild av lite sprit och sa
att hon älskade mig mm mm.



Folk kåta på att va med på kort... Till höger ser ni iaf Michael och till vänster
lite av Jocke. Det var dessa två och Magnus jag kom hit med. Hon den mörka
tjejen i nederkant kommer jag givetvis inte ihåg va hon hette heller men hon
var väldigt trevlig :) Jocke var tänd på henne tror jag. Någon slags kemi va det iaf.
Eller bara fyllekåthet...




El Limo! Av bilderna att döma och lite uträkningar med vilka som satt
bakom mig får jag det till att vi är 15 i bilen :)








Trångt om benutrymme?



Här har vi skönheten/vrålåket, kalla henne vad ni vill så länge det är värdigt henne!


Inne på Aspen. Fulla tjejer.



Och igen. Trist. Haha är det bara jag eller går hon emon ständigt med
fuck-you-fingret i högsta hugg? Kolla förra bilden med x)





Bilderna från skridskoåkningen lägger jag in imorgon. Nu ska jag sova. Puss /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback