Ensam mamma söker efter kärlek

Andra säsongen av det programmet har jag sett nu under några dagar :) Jag tyckte om det löjligt mycket. Blev helt fast. Det är som att se en serie med massa kärleksproblem och så, fast att detta är på riktigt och ganska töntigt många gånger. Men det är ju just det som är så himlans sött och romantiskt också. När de gamla tafatta gubbarna verkligen ska göra sig till. Så väldans mysigt :)

Såg sista avsnittet ikväll och bara slorlipade, som ett litet barn blev jag. Så fint var det :)
Kärlek är verkligen det finaste av allt! <3


Alla de ensamstående mammorna med barn






Det va dessa, Anette och Rickard, som var så himla fina på slutet! Ja självklart genom hela programmet men i slutet var det så himla sött att se när det blev dem två!
Är jag ensam om att tycka sånt här är kul att se på eller finns det någon mer där ute? :)


Kommentarer
Postat av: Micke

Varför fick jag tanken på dig och mig i tillsammans i ett badkar nu då? I ett skummande och riktigt varmt och väldoftande romantiskt blad. Med ett glas vin typ, jordgubbar i en skål bredvid, haha längtar till sommaren :D <3

2009-03-19 @ 14:40:54
Postat av: Jessie

Så fort jag kommer hem, så fort jag kommer hem. Jag skulle kunna skriva en hel bok om konsten att längta. Jag <3 Dig

2009-03-19 @ 15:16:11
URL: http://karinjessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback