Förra helgen

Detta inlägget är döfött. Jag har ingen motivation överhuvud taget att skriva det men för egen del vill jag göra det så jag kan kolla igenom detta sedan efter min resa och se vad jag gjorde :) Så du kan mycket väl sluta läsa nu.


Fredag: Satt hemma. Mycket trött från veckan som vart. Skönt att bara få sitta och titta på Zizzis inlagda One Tree Hill-avsnitt, prata med Michael och mysa. Somnade orimligt tidigt. Sov orimligt länge. Man kan undra om jag blev 2år den natten och krävde oerhört mycket sömn.

Lördag: Frukost. Fika. Avresa med Fam H till White Plains och Westchester Mall. Stort köpcenter, 4 våningar tror jag och parkeringshus undertill. Gick runt med familjen där i några timmar. Ingen köpte någonting. Intressant att observera hur familjen fungerar om familj. Haha jag tycker nästan känns lite, eller varför inte säga väldigt (för det är det) komiskt. Så det var mitt lördagsnöje.
Jag var inne i den butiken, Abercombie and Fitch för första gången. Det ligger ju några stycken på Manhattan men har inte vart inne i någon där ännu. Den var precis som de sa att den skulle va. Utifrån var det galler typ så det såg ut som att det var stängt. Så det gjorde att det blev mörkt inne i butiken. Och dov belysning på det. Det var hög, bullrig musik och luktade jättemycket stark parfym. Det stod massa haltomma parfymflaskor överallt och personalen gick och sprutade. Nu låter jag som en tant jag vet. Men det var för mycket lukt asså. Det andra är ju ball så :) Klena jag fick ont i huvudet iaf. Snygga kläder dock. Ibland har jag hört att alla expiditer har gått omkring och dansat och så och på sommaren har de manliga expediterna haft bar överkropp och stått och tagit emot kunderna vid ingången.  Jag hade inte velat gå till deras morgonmöten och fått sådana order :)
Sedan hemgång och middag. Var helt ursvulten vid det här laget. Heter det utsvulten? Jaja. Alla fattar. "Alla" ^^
Pratade lite med Magnus om bio eller nåt. Men stannade hemma för att prata med Michael sedan när han kom hem från sin lilla kungsbackakrogrunda. Dessutom var jag väldigt trött. Det var så mysigt att få prata med honom. Hade saknat honom fruktansvärt mycket! Hatar när vi går om varandra så som vi gör på helgerna.
Somnade med M lite över tio tror jag. Sov orimligt länge även denna natten. Skönt med helg och ledighet och egen tid! Mer sånt!

Söndag: Svenska Kyrkan; Prova på meditation. Fika efteråt. Jag, Sandra*, Ulrika* och Josefine. Mycket trevligt! Josefine bor i Gamla Stan i Gbg och har varit bästis med Ida Bredemark. Världen är liten.
Jag, Josefine och Magnus gick till Central Park och åkte skridskor. Kul att få åkt där innan isen försvinner.  Det var faktiskt första gången jag var inne i Central Park. Mycket fint där! Kan bli många fina sommardagar där :) Picknic med några tjejer och så :) Man kan ju alltid hoppas på att Michael får samlat ihop pengar och kommer hit, det hade vart det finaste någonsin att få uppleva allt här med honom!
Iaf, att åka skridskor igen var kul, det är allid kul :) Jag tycker faktiskt det är underbart skönt på nåt sätt, bara få glida fram sådär :) Jag längtar efter att få åka med Michael, det pratade vi faktiskt mycket om där på isen. Så spelade dem With or Without You. Det var fint och så men allt blir så jobbigt ibland liksom, på ett fint sätt dock. Men så ser man par som åker liksom och kanske pussas. Det borde helt seriöst va förbjudet. Get a room! Liksom.

Nu orkar jag inte skriva mer. Jag har fina bilder på isen och på massa annat. Dem kommer någon annan gång vet ni :)

Puss /J
 
*De som var med på MET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback