Hjärnsläpp

Idag var vi på Manhattan, jag och Ulrika. Ska berätta om det snart men vi såg nämligen en kändis idag. Problemet är bara att vi inte kommer ihåg vad han heter. Det är sjukt frustrerande! Vi hade precis gått ut från Central Park och gick på Upper East Side tror jag. Uppe vid Trump Tower. Utanför grannhotellet där ser jag honom. Med ett barn på armen och en fru hack i häl. Tidigare tyckte jag att jag såg Kelly Rutherford, mest känd som Lily Van Der Woodsen/ Bass i Gossip Girl. Jag tyckte jag såg henne i en taxi men det går ju så fort så dte är jag inte alls säker på. Sedan går vi alltså förbi detta hotellet och jag ser honom. Så sägr jag till Ulrika: -"Han är ju iaf känd, han är en skådespelare". Och så kollade hon också. Och så är det. Sedan började vi fnittra som två små skolflickor såklart :) Man blev ju helt till sig. Chocken måste komma ur kroppen på nåt sätt :)
Men då är ju frågan, vad sjutton heter han? Jätteirriterande. Det värsta är att jag tror jag sett honom nyss i en film också. Ingen som vet vem det kan vara? Lång med kort mörkt hår. Ser så där go ut, han har liksom en skön stil :) Jag har letat runt på google länge nu :D Haha men det är lite svårt när man inte har ett namn som sagt. Allt jag vet är at han är en amerikansk aktiv skådespelare med en fru och en liten pojk.
Hjälp mig! Ni vet att man blir sådär tokigt knäpp när man inte kan komma på sånt här. Namnet kommer väl bara dyka upp till mig sådär imorgon någon gång när jag som minst tänker på det. Eller typ vakna och sätta mig upp inatt, och så har jag bara namnet. Så är dte så himlans självklart. Haha dte är så himla irriterande!

Alla förslag mottages med tacksamhet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback