Innan jag lägger mig och glömmer av tills imon igen...

På förfesten i SOHO fick jag reda på att vi bara var ett kvarter ifrån där Heath Ledger bodde. Jag såg i princip den husvägen. BAAAAALL! :D

Det var där han bodde den sista tiden och också där inne han avled/tog livet av sig. Hur de nu kom fram till att de var...

Lägenheten finns för uthyrning för 200 000 dollar per helg, eller om det var per vecka. Men fatta 200 000 DOLLAR? Det är ju liksom nästan 2miljoner i svenska kronor mätt.

För det första är det ju galet mycket. För det andra skulle jag aldig vilja gå in där, än mindre bo där. Det var ju för sjutton där inne han dog. Usch nej! :S Bara blä. Hur kan någon njuta av det? Och vilja betala hutlösa summor för det dessutom?!

Här har ni honom förresten


Är det bara jag som tycker det är hemskt att se sådan här bilder?
Han ser ju så himla levande ut. Och att nu han bara skall vara borta,
inte leva mer, det känns så konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback