Jag är ett stolt fan

Asså jag älskar Elvis, och då menar jag inte Elvis "the King" utan Elvis sköldpaddan. Världens bästa Elvis! Jag tycker han är störtskön verkligen! Kan inte sluta skratta :)
Haha jag gav faktiskt min pojkvän en sådan stor Elvisbok i julklapp bland annat. Egentligen var det jag själv som ville ha den men det kändes ju så dumt att gå och köpa den till mig :) Löste jag det inte smart? Och är det inte så som riktiga par gör egentligen? Frugan går och köper en matberedare till mannen för att hon tycker att "det behövs i hemmet" när det i själva verket är hon som vill ha lite roligare vid matlagningen och hon vet att han faktiskt aldrig kommer röra den? Eller när mannen köper ett verktyg som också "behövs i hemmet" när han egentligen vill meka lite med bilen och ha lite högre nivå på sina verktyg ;)
Iaf, poängen som jag alltid verkar tappa längs vägen var i detta fall att jag ska börja lägga in en seriestripp per dag. När jag ändå skriver lite om min dag så passar det fint med lite god lektyr till!

Dagens:


Kommentarer
Postat av: Micke

Och jag läser min Elvisbok emellanåt Jessie <3 Men tack för inlägget, då vet jag att alla mina framtida födelsedagspresenter och julklappar själva verket är till dig själv! :(

2009-03-26 @ 07:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback