Kändisfrossa

Jag vill inte va den som är den. Men jag kommer inte ihåg om jag berättade att jag såg Glenn Close för ett tag sedan. Eller det är ju samma sak där. Jag såg henne i en taxi. Den stannade på hörnet precis där jag stog liksom. Usch det känns som jag har skrivit detta förut. Déja vú på den alltså. Men så såg det ut som det var hon inne i bilen. Och jag fick mig ändå en ordentlig titt :D Hon satt själv i en stor taxi och det är väl lite kändisaktigt :) Och jag kollade upp det hela lite och hon har en lägenhet på Manhattan. Mycket talar för. Både Glenn Close och Kelly Rutherford är osäkra men Den Mystiske Namnlöse Mannen är en självklarhet. Jobbigt men hans namn bara. Lägger in en bild så fort jag vet :)


Glenn Close för er som inte vet. När jag var liten kallade jag
henne alltid Cruella DeVille så fort jag såg henne i en film :)




"Serenas mum"

Kommentarer
Postat av: Zizzi

serenas mamma är sjukt vacker tycker jag. gillar henne som fan.

2009-03-10 @ 21:56:19
URL: http://cookai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback