Nu är det officiellt

Våren är här!!!

Nu har det hållt i sig i flera dagar. Idag har det varit helt underbart väder!

Vårjacka                             check
Ballerinaskor                       check
Underbart solgass                check
Vårkänslor                          check
Snödroppar                         check
Krokus                                check  (Idag!)
Tussilago                                                       (finns det här?)         
Maskrosor                                                      (finns det här?)
Vit-/Blåsippor                                                 (finns det här?)

Så himla nice. Jag hade skrivit en text förut men den försvann ju givetvis för klantiga Jessie så jag fick skriva om men nu kommer jag inte ihåg vad jag skrev :) Hej och hå, kan det bli mer Jessica än så?

Jag älskar i vilket fall våren. Här har vi ju vårkänslor och är dessutom unnade varmare vårväder än vad vi har i Sverige. Kan man ha det bättre..? Eh ja, jag kunde vart med alla mina nära och kära en varm sommardag då alla bara vart lediga och så kunde vi levt livet bara :) Längtar! <3



Det ser faktiskt ut som att man har fått sig lite färg på näsan minsann. Om än lite då. Men själva känslan är ju underbar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback