Nu när det är som det är när det inte är som det skulle

Jag pajade min hårddisk häromdagen. Eller nja, häromdagen var det ine men för två veckor sedan snart. Spelar troll, hårddisken är trasig och mitt One Tree Hill-maraton avbröts. Sorgligt! Men det kanske var bra på ett sätt.
Jag såg två och en halv säsong på alldeles för kort tid. Men nu har jag vart tvungen att vidga mina vyer och ser nu på andra möjligheter.

Jag tittar numera tv på internet istället. TV3 och TV4 har m ig som stamkund. Jag har sett hela Ensam Mamma Söker säsong 2, vilken jag skrivit om också.

Jag har sett hela säsongen Lustgården från 3an. Mycket bra program. Handlar om sex och relationer. Har allt lärt mig endel alltså. Intressant :) Programledare där är Tilde och Dajana. Sköna tjejer!

Sedan är sångprogram väldigt intressanta också. Sett endel Singing Bee och några Så ska det låta. Men Sing a long tar priset. Jag sitter alltså och viker mig av skratt! Och det gör man ju inte när man är själv annars direkt. Så himla kul verkligen! Vissa program är en ren hälsofara, jag tror aldrig jag kommer kunna andas igen. Haha jag måste ju se asdum ut här :) Men se det snälla, för er egen skull också. Sjukt kul!

Såg även första programmet av Tonårsliv som går på SVT. Den var intressant, ett typiskt sådant ungdomsprogram som speglar ungdomars vardag och hur tufft ungdomar idag verkligen har det.. Bla bla bla. Men det var faktiskt bra ändå :)
Så ska det låta är väl från SVT också har jag för mig. Jaja, inte så noga.

Just det sett endel inredningsprogram med. To die for. Askul och spännande :)

Mina kvällsunderhållare is the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback