Snowday

...Again.

Alltså nu känner jag mig tjötig.. Men.. DETTA VÄDER? VAD ÄR FELET? Hej och hå, beslutsångest för 2!

I fredag hade vi sådär 16grader igen och under lördag och söndag var det skönt. Sedan på söndag kväll börjar det bli kallt igen. Oh så börjar det snöa. Typ lagom till i åker skridskor så det var ju lite fint men hallå inte igen? Uner dessa två månader som jag vart här har det ju blivt såhär jättemånga ggr känns det som. Jag trodde ju på riktigt att våren var här. I och med att jag bytte till vårjacka för någon månad sedan trodde jag att vädergudarna skulle fatta. Get the message liksom.

Nu har jag hört några säga att ibland kan detta hålla på in i mitten av mars. En vecka kvar nu bara då :D Någon annan sa attd et kan fortsätta in i April. Håll käften och släng er i väggen!

Vem vill egentligen ha kallt väder? Vill inte alla ha "sommar och sol och korta kjol"? Citat: Markoolio.

Det var iaf snowday i måndags och två tjejer att underhålla.
Det kom tokmycket snö faktiskt. I tisdags gjorde vi snögubbe ja och Alma också. Riktigt fin blev den om jag fr säga det själv :) Han såg perhört glad ut! Inget foto dock. Riktigt illa.

Nu känner jag mig riktigt scitzo faktiskt. Känns som jag pratar om allt och inget.

Idag är det torsdag = fredag imorgon och helg! Denna veckan har varit riktigt lång...
'
Och jag hörde talas om finare väder i helgen! YEY! Nu hade jag velat ha in min smiley från msn, ":banana"

Detta väder kände jag av redan idag faktiskt när jag och Alma var ute.

Puss / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback