Vad man skulle kunna kalla ett misslyckande?

Förra lördagen var jag på Manhattan med Ulrika och Josefine. Sjukt goa tjejer det där. Vi åkte ner till SOHO och kollade kläder. Åt kycklingwraps på ett ställe som heter El Noir tror jag. Usch jag får så mycket deja vú nu. Känns som jag skrivit detta innan. Fast det kanske bara är en sådan där gång när allt försvann innan jag lagt upp det för jag tror inte jag har publicerat någon sådant inlägg :) Haha weird.

Vi hae iaf det asmysigt. Eller jag får jag väl säga. Jag kan ju inte prata för dem. Kycklingwrapsen som J tipsade om var fantastiska! Och jag hade aldrig ätit wraps innan ens!

Vi kollade i många affärer  och gick omkring och strosade mest. Fint väder var det också.

Sedan vid sextiden skulle U dra. Då skule hon möta upp sin pojkvän Simon. Han skulle stanna en vecka, vilket betyder at hanhar åkt hem idag, nästa lördag. Asså jag var så himla avis och så himlans glad för deras skull. Jag känner ju samma längtan. OCh jag bar kom på mig själv med att liksom få sådana glädjespratt av lycka. För deras skull. Men jag tänkte ju mig in i situationen liksom :)

Det kommer bli helt ofattbart att träffa Michael igen. Den återföreningen kommer va något utöver det vanliga alltså! :D

Misslyckandet som jag nämnde i rubriken syftade på mina kameraskills. Jag hade ju för sjutton bara tait två kort och inget av dem på brudarna. Haha det är illa. Men man är ju där för upplevelsen och inte för att fota men ändå. Det är ball att ha med sig bildbevis hem på att jag verkligen vart här och inte i Mjölby liksom...

U bor ju i ett sånt där stort boende med typ 82 tjejer. Haha tp exakt 82 brudar... Nej men jag tror ju att det var det. Allt blir så himla otydligt när man skriver "typ". Typ. Det bor 8-10 nunnor i huset och det är dem som tar hand om stället och serverar mat osv. Det jag vile komma fram till är att inga killar är ju tillåtna så nu när han är här får de checka in på Hotel Alexander i en vecka :) Måste kännas ganska tråkigt att inte få visa hur hon bor och så men så är det. Hon vågade inte heller säga vad det var hon skulle göra så hon fick dra ihop en rövarhistoria. Annars kanske hon skulle bli ett hatobjekt på stället. Killar är ju ena riktiga syndamänniskor. Tänk vad hon skulle bli som var med en sådan gris då? Ojojoj. Låter ju nästan som jag skulle kunna vara nunna, men nej jag försökte bara sätta mig in i hur de går och tänker.
Hoppas bara de inte stötte på någon av dem på stan nu :) Haha!

Bilderna;

J passade på att ge typ en tredjedel av sina mynt som dricks.



Eh, jaha... Detta var någon typ av utställning. Lite udda sådär.
Skrämde skiten ur J vilket var oerhört kul! :)
Men lite ball bild ändå. Ska man kolla på mig som tar kortet eller själva objektet?




Jo förresten, jag tog ju ett par kort innan jag träffade dem.
Skulle bara visa hur mycket folk som befinner sig inne på GC en lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback